taalTaal/ Langue:

over wifac  |  service  |  contact  |  nieuwsbrief  |  vacatures

Wifac service

Nieuws per afdeling

Wifac service

Telkens weer vertellen nieuwe klanten hoe aangenaam verrast ze zijn door de performance van het Wifac service team.

Sinds meer dan 2 jaar verzekert Wifac 24/7 nooddienst in België.
Buiten de kantooruren is er een gegarandeerde permanentie op het noodnummer, bemand door de technicus die op dat moment van wacht is. Mensen die ons bellen krijgen dus meteen een technicus met kennis van zaken aan de lijn. In overleg wordt dan bepaald welke actie de beste is om, in geval van panne, de machine weer zo snel mogelijk operationeel te krijgen.

Deze service, in combinatie met de KBA remote maintainance, is de beste garantie dat KBA machines in België maximaal inzetbaar zijn voor productie. De KBA remote service is een internet gebaseerde tool waarbij technici vanuit de fabriek kunnen inloggen op de machine om, indien nodig, software-aanpassingen te doen, gebruikstips te geven, diagnose op afstand te verzekeren en samen met de drukker ervoor te zorgen dat de machine weer kan produceren.

Klik op Service voor meer informatie over onze dienstverlening.

Rubberdoeken, perschemie, inkt, lakplaten, etc., etc.
Meer info
Koenig & Bauer ontvangt German Design Award
Meer info
Van de Velde Packaging investeert in KBA
Meer info
NIEUW: Hugo Beck folieverpakkingsmachines
Meer informatie
Wifac
Wifac service

Telkens weer vertellen nieuwe klanten hoe aangenaam verrast ze zijn door de performance van het Wifac service team.

Sinds meer dan 2 jaar verzekert Wifac 24/7 nooddienst in België.
Buiten de kantooruren is er een gegarandeerde permanentie op het noodnummer, bemand door de technicus die op dat moment van wacht is. Mensen die ons bellen krijgen dus meteen een technicus met kennis van zaken aan de lijn. In overleg wordt dan bepaald welke actie de beste is om, in geval van panne, de machine weer zo snel mogelijk operationeel te krijgen.

Deze service, in combinatie met de KBA remote maintainance, is de beste garantie dat KBA machines in België maximaal inzetbaar zijn voor productie. De KBA remote service is een internet gebaseerde tool waarbij technici vanuit de fabriek kunnen inloggen op de machine om, indien nodig, software-aanpassingen te doen, gebruikstips te geven, diagnose op afstand te verzekeren en samen met de drukker ervoor te zorgen dat de machine weer kan produceren.

Klik op Service voor meer informatie over onze dienstverlening.